środa, 8 maja 2013

matematyka ;P

Jak dla mnie banalna... miałam czas zeskrobać literki z długopisu, pośmiać się do komisji, zrzucić 3 razy dowód, wykopnąć buta z metr od ławki... ;P A i tak wyszłam godzinę przed czasem...

Według innych była dość trudna, podług próbnej łatwa... chyba co ,,ludź,, to opinia :)
Osobiście jestem zadowolona :) Według nieoficjalnych odpowiedzi z internetu 94% mam :D Więc dziś mam dobry humor i lepiej nie będę zerkać na klucz z polskiego ;);)

Pozdrawiam i znikam do M.! Ciepło dziś! +29... mmmm :D

6 komentarzy:

  1. brawo :) najważniejsze, że jesteś pozytywnie nastawiona ;) moja matura z matematyki to był koszmar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja poszła ok :D No 2 % mniej mam jeszcze przy najprostszym zadaniu ;P ... ale nie ważne...

      Usuń
  2. No i pieknie :) Zerkalam na zadania i nie wygladaly na trudne. Bylo duzo funkcji, a to trudne nie jest :)
    Ja nawet nie wnikam co Ty robilas, ze Ci buty spadaly :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. łatwa ?! GRATULUUJĘ ! cieszę się !! ja się matmy boję najbardziej ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym poległa ma matmie :)

    OdpowiedzUsuń