czwartek, 5 stycznia 2012

Nuda...

No i kryzys :) Nie mam o czym pisać! Kto by chciał czytać o nowych wyczynach kupkowych Toski czy kolejnych umiejętnościach Leona?? A no nikt! I tu pojawia się problem bo ja nie mam o czym pisać :D Ha! Dzieci nie posiadam co bym mogła się takowymi pochwalić, jedyne co się w moim życiu dzieje to szkoła i miłość :P No i o czym tu pisać?!! Mam nadzieję, że natchnienie przyjdzie bo już się tutaj nikt nie pojawia... A następny blog byłby chyba już z 10 :) NIE! Nie mogę go osunąć! No nie mogę no! :) W takim razie czekam na wenę...
Na dzisiaj mogę sie tylko pochwalić super sprawdzianem z polskiego... mianowicie pani czyta cytat a dzieciory mają napisać z jakiego to utworu i autora! No neich mi ktoś wytlumaczy w po cholerusię mamy się uczyć całości utworów na pamięć xD!?? I to z całej epoki!!?? No ręce, liści i cycki opadają... :(

Jak widzicie biorę udział we wszystkich CANDY :) Z racji tego że inteligentna Kasieńka zrozumiała o co kaman ^^ Tak wiec czekam na szczęście :) Jeśli mi się poszczęści w którymś to sama zorganizuję Candy... może na rocznicę bloga... może na 100 post... a tego to nie wiem :) Nie będę zapeszać :)

Pozdrawiam i zapraszam do ,,udzielania,, :) Może wtedy będę miała wenę na pisanie... ;)

1 komentarz: