wtorek, 10 stycznia 2012

Przyszła zima! ALE już poszła...

No właśnie! Rano był śnieg! Wstałam o 6, wyszłam z psiakami na siusiu, oczywiście nie widząc nic wkoło :) Wróciłam do domu przed 7 wyszłam na autobus i HELLO biało! :) Cały centymetr śniegu! Z racji tego że mnie zima nie bawi wcale mi się nie podobało na szczęście owy śnieg do czasu opuszczenia murów szkoły się rozpuścił :) Bałwana się zrobić nie dało ale śnieg pierwszy był! Z całego serca życzę sobie aby to był początek i koniec zimy zarazem! :)
W szkole coś ciekawego? A no jak to w szkole... nic:P! Nuda, nuda, nuda :) No może poza pewną czwórką mało sympatycznych kobitek w klasie...  Dla nich liczą się tylko one i kłótnie... Nie ma szans gadać z nimi i z resztą klasy :P Dzisiaj dostałam wykład od jednej z nich pt.: ,,rozmawiasz z innymi!,, No hello dziecko drogie, nie wolno mi?? No śmiech na sali... Naprawdę patrząc na nie jestem przerażona jak dziecinna potrafi być ,,prawie,, osiemnastolatka... o jakie rzeczy potrafi się kłócić, o co potrafi sie obrazić i jak się zachowuje... No przedszkole.... Jak Boga kocham przedszkole... Czasem myślałam, że to ze mną jest coś nie tak :P Ale jednak nie ... W klasie 2c jest dość dużo osób a jedynie te 4 potrafią odstawiać szopki o wszystko... przeważnie jak nie ma powodu przy okazji robiąc z siebie niemałe pośmiewisko wśród nie tylko uczniów... Normalnie żal ludzi... bo jakoś nie lubię jak ktokolwiek kogokolwiek wyśmiewa... Ale tym razem sama szczerze mogę im w twarz krzyknąć ,,HAHAHA!,,  Czy takie osoby kiedyś chodź trochę dorosną??

Osiemnastki oficjalnie czas zacząć :)!

Pozdrawiam :)!

2 komentarze:

  1. ach ten durny wiek :P Masz racje... przedszkole, a nawet gorzej

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) dziękuję za udział w moim Candy, bardzo jednak prosiłabym abyś zapisała się pod notką dotyczącą zabawy - kiedy będę przygotowywac losy to stamtąd będę brała uczestników. Moge poprostu zapomnieć o tym, że wyraziłaś chęć udziału w innym poście, a nie chciałabym nikogo pominąć.

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń