piątek, 26 lipca 2013

Zakupowo...

Jak pewnie jeszcze nie wiecie ;P KaSiA lubi tanie ciuszki! Nic mnie bardziej nie cieszy jak coś ładnego do 20 zł ! :D ;P
Może to dziwne, ale drogich ubrań nie lubię... Nieraz już sie dałam złapać na metkę i po 3 praniach ubrania nadawały się do pogrania z dziećmi w piłkę czy pracy w ogródku ;)
Wczoraj w ramach odstresowania odwiedziłam WZORCOWNIĘ i złowiłam kilka fajnych ubranek :)

Spodnie Tally Welijl przecenione z 149,- na 39.99! No takie to ja lubię :D Za 149 wcale nie byłyby takie ładne ;P


Ten zakup to już może nie na mój wiek ale za taka cenę mi się podobał ;) Wyłowione w Crrop'ie przecenione z 99.99 na 39.99...
 Tył też ma fajny :D Ciekawe czy będzie farbować ;P Aż boję sie wyprać ;P

Sweterek również z Croppa, nie podoba mi się :D Ale też z 79.99 na 19.99, to co będzie tam leżał ;)??


Koszula z H&M za 19.99 :) 50% taniej... no jak nie lubić?? Chodź kratka mało urocza;P
(nie prasowałam do zdjęcia, bo mi się nie chciało;))


Spodnie z House'a za 49.99. Też lubię ;P M. jakby mniej... zbulwersowany, że wszystkie moje spodnie są niebieskie ;P

Za tą cenę warto :) A wcale nie są gorsze niż te super drogie. Jak się zniszczą wyrzucam, przerabiam na szorty, chodzę po domu i nie jest szkoda...
Takie okazje to ja lubię :D!

No dobra, to też mne wołało ;P


A co do skarpetek ;P Nie, nie jest mi zimno! Paskudnie opaliłam sobie stopy... Chodzenie w japonkach jest zgubne... Aż wstyd się gdzieś pokazać :D

9 komentarzy:

  1. A mi ten sweterek się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. wydajesz mi się być poważną osobą, a ubierasz się jak dziecko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie jeszcze czas na poważne stroje :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Sweterek jest bardzo ładny ; P. A spodnie genialne ! aż zazdroszczę ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Namocz bluzę z dziesięć minut wcześniej i wyciśnij i sie okaże czy farbuje:DA co do ubrań mi tez podobają sie te tańsze. Ostatnio upolowałam sweter na giełdzie za całe dwa złote:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasem się zastanawiam się dla kogo są te ceny w sklepach. Jak można chcieć za spodnie 149 zł? Przeciętny kowalski zastanawia się z czego tu wyżyć do 10tego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię przepłacać i oczywiście kocham wyprzedaże, czasami takie perełki można znaleźć...Bluza z Myszką jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń