poniedziałek, 30 czerwca 2014

Leeeniwie....

Mój ostatni egzamin wyglądał tak:
No zadużo to ja się nie nauczyłam :P Na szczęście następnego dnia już byłam ,,wolna,,:D

Czas więc na rozpakowywanie... Na zdjęciu to tylko 2 worki ubrań, a było 5 :P +kurtki.... i cała reszta... Tylko mi się wydawało, że szybko pójdzie, tymczasem 2 dni się z tym męczyłam O.o I nadal się zastanawiam jakim cudem w ciągu roku mieszkania samemu nazbierałam tyle rzeczy?? Tata uznał, że to już zbieractwo i zamiast się zastanawiać, czas na wizytę u psychiatry :D Może i ma rację? :P
Jakoś jednak udało mi się to upchnąć ale połowa ubrań poszła do spalenia, rodziny, znajomych... saganki, szklanki, miski, żelazko itp. spoczywają pod łóżkiem:P Notatki w szafie mamy... a reszta to już gdzie się da upchnać, aż się teraz boję zajrzeć, zeby nie wypadło i mnie nie przygniotło :P Co to będzie po 3 latach studiów? Planujemy kupić sobie telewizor, mikser, blender, zestaw saganków (mam narazie 3 ale na 2 osoby może być mało:P), sztućce, nową pościel.... chyba trzeba dobudować pokój...

No ale... do października już mnie to nie dotyczy :P Tak więc przeszłam do przyjemności :) Pizza, spacerki, dobre domowe obiadki, cudowne poranki, kiedy nie trzeba za niczym gonić i myśleć o uczelni... W niedziele lenistwo w łóżku do 10...

Później z dzieciem projektowanie szaszłyków! Ba! Nie mogły być byle jakie! :P Wszystko było zaplanowane ;) Później lody, gril, plac zabaw, wycieczka rowerowa....
Rozdawanie kwiatków :P

 Pierwsze próby samodzielnych zdjęć! :)
I PRAWIE udane wspinaczki :P



No i wycieczki na baraniea....
Tylko trzeba się dobrze trzymać! Włosów mało, więc za uszy!
 A wieczorem zabawa w chowanego... no kto ją znajdzie? :P


Jeeeest super! :) Trzeba czerpać z wolnych chwil jak najwięcej, póki nie ma obowiązków...
Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Ja też gromadzę, chomikuję. Ładny szablon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh też zbieractwo ? :P
      Niestety, to nie jest new szablon :P To tylko popsuty stary szablon :D

      Usuń
  2. wypoczywaj, zasluzylas sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. odpoczywaj jak najwięcej :)
    pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń