poniedziałek, 16 czerwca 2014

Z górki....

Sama nie wierzę w to, że tak szybko zleciał pierwszy rok studiów... Ale cieszę się! Ze mnie student, jak z koziej pupki abecadło :P Kompletnie mnie to nie kręci, nie lubię tych całych ,,studenckich imprez,, i zachwalanego ,,studenckiego życia,,... podchodzę do tego bardziej na zasadzie ,,studiuje, bo trzeba, żeby później było mi lepiej,, i nieraz przeklinam w myślach, że wgl coś takiego jak studia strzeliło mi do głowy :P Kiedyś pewnie będę się z tego śmiała :D

W USOS'ie nie ma śladu po 2... nawet chyba się pomyliła i mam wpisaną ocenę w pierwszym terminie :P Dwa pozostałe egzaminy w tygodniu zaliczone! (tak mi się wydaje przynajmniej :P)

Do końca zostały jeszcze 3 egzaminy... finanse (znów, brrr....), rachunkowość i statystyka... i tu wychodzi na jaw, że ze mnie jednak umysł ścisly bo wkuwanie ustaw o NBP, prawa bankowego i inne finansowe bzdurki nie chcą mi wchodzić do głowy a statystyka wydaje sie przyjemna mimo hieroglificznych wzorów i dość nietypowych interpretacji... Podobnie jest z kolokwiami... jeśli moja nauka polega na sedzeniu i rozwiązywaniu 138234282612... przykładów to LUBIĘ TO! Mogę wtedy spokojnie oglądać telewizję, zajmować się dzieciakami, bawić się z psem a jednak przyswajam... A jak mam wbić do głowy książkę o finansach publicznych, 2 ustawy i stan bieżący sektora bankowego to.... co chwilę rwę włosy z głowy i błagam, żeby to już minęło :P No ale czas wrzucić na luz, najwyżej zaliczę je w sierpniu (tak sobie sierpień wymyślił...) a tymczasem skupię się na czymś przyjemniejszym czyli na wakacjach!!

Jak to dobrze mieć teścia pracującego na okrętach ;) I mieć wakacje pół darmo zwiedzając przy tym całe wybrzeże... Już nie mogę się doczekać a ruszamy 14 lipca !! Później będzie trzeba wrócić do pracy i zorganizować wszystko na październik bo jednak mamy jeszcze troche braków w sprzęcie kuchennym itp... Ale i tak będzie to relaks i niezłe przewietrzenie głowy... :P

Do usłyszenia za 2 tygodnie!! :)

2 komentarze:

  1. A ja znów mam na odwrót statystyka to dla mnie czarna dziura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamień się mózgiem!! Szyyybko :D! Jak nie, to jutro popadnę w depresję :P

      Usuń