poniedziałek, 25 lutego 2013

Zadzwoń babo do faceta...

Ale mnie dziś w równowagi wyprowadził... chodź może nie powinnam się złościć, bo każdemu może sie zdarzyć... czy aby na pewno ?
Cały weekend mówiłam mu, ze mam 2 godziny w poniedziałek i wynudzę się za wszystkie czasy... Ustaliliśmy więc, że jak już wyjdę to się spotkamy... wszystko było jasne, 10 minut przed końcem drugiej lekcji wyszłam zadzwonić do M. z usługi zadzwoń do mnie bo nie miałam doładowanego konta (po prostu mi nie potrzebne)... oznajmiłam, że wychodzę jak mówiłam po 2 GODZINACH O 9.35! No jasny komunikat wmiarę nie? M. przytaknął twierdząc nawet, że TO FAJNIE po czym powiedziałam, że WRACAM NA LEKCJE  i na tym rozmowa się skończyła... i co? w szatni trochę zeszło, ze szkoły wyszłam ok 9.45 i M. nie ma... przyzwyczajona, że mu się nie spieszy ruszyłam ulicą, którą go spotykałam zawsze i też go nie było... zadzwonić już nie mogłam a on sam nie dzwonił... Wróciłam o 10.50 do domu, napisałam sms od mamy a ten wielce zdziwiony przeprasza, zrozumiał, że wychodzę o 12.35 O.o
Gniewać się nie będę bo 2 lat nie mam, może faktycznie źle zrozumiał no ale jak no jak no jak?
Z nim czasem jak z przedszkolakiem zapisać trzeba na karteczce i dać do domu ;( Ręce, liście i cycki opadają dosłownie... śnieg na szczęście też xD wmiarę ciepło i przyjemnie, wiosna idzie? Oby...
A dla mnie nastał dzień zaburzeń hormonalnych jak miesiąca każdego stąd zła byłam niemiłosiernie... utopiłam złość w ciastkach i barszczu czerwonym ;p


Oby jutro było lepiej ;P!

8 komentarzy:

  1. Mężczyznie należy wytłumaczyć jak dziecku: Kochanie, tu a tu proszę, abyś był o tej godzinie. I nie spóźnij się, proszę, bo... nie lubię :-) Jeśli to powtórzysz w ciągu godziny ze trzy razy - może dotrze :-) Bo oni niestety, nie zawsze nas słuchają... . Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powtarzam :D wszystko 15 razy i rzadko skutkuje ;P

      Usuń
  2. Faceci zawsze tylko udają że słuchają ; P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo im się wydaje, że wiedzą o czym mówisz;P

      Usuń