czwartek, 3 października 2013

Nie tak...

Nie tak to wszystko wygląda jak powinno :P
Na wczorajszej technologii informacyjnej super Pan z wąsikiem próbował zrobić ze mnie programistę i klikałam w takie dziwności, że w życiu na oczy nie widziałam :P Chyba pomylił FiR z informatyką...

Od rana młotami pneumatycznymi pod oknem kuli cały chodnik... Tak mieszkam na parterze!!!

Na nowoczesnych technikach uczenia się poznałam podpunkty obowiązkowe do zaliczenia semestru a w nich? ŻĄGLERSKA 3 PIŁKAMI... po co mi to? Do cyrku się nie wybieram... jedynie w CV mogę sobie wpisać...
No ale to jest ,,niezbędny element do osięgnięcia synergii jak i zrelaksowania organizmu a jak wszyscy doskolane wiemy jest to najlepszy sposób aby uczyć się skutecznie,,

Ta sranie w banie, synergia synergią ale ja chce sesję zaliczyć a co za tym idzie muszę się uczyć i na pewno nie będzie to nauka żąglerki :P

Jutro do domu! ufff

10 komentarzy:

  1. że hęęę??? Ty na pewno na studia się zapisałaś? :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. FiR? Wybacz ale jakoś nie mogę rozszyfrować skrótu - może ze względu na późną porę hehe.
    Swoją drogą nauka żonglerki chyba byłaby fajna ... choć w czasie sesji wszystko jest fajne, nawet oglądanie żubrów przez kamerkę internetową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo nieźle wymyślają... pfff powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak bieg z przeszkodami z rana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ucz się ucz, a klucz nie zgub -:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń