środa, 21 grudnia 2011

Charytatywnie...

Po nowym roku rozpoczynam prowadzenie aukcji charytatywnych :) Z racji tego że na allegro trzeba mieć sporo specjalnych pozwoleń, czego ja z racji wieku załatwić nie mogę... będę działać tu... łącznie z moją szkołą, którą jeszcze nie wiem jak zaangażuję... :) Będziemy licytować przyniesione przez uczniów zabawki czy ręcznie robione karty świąteczne, ozdoby... Oczywiście ceny będą ustalane jedynie na blogu, wszystkie spisywane obok albo w specjalnej zakładce i potwierdzone paragonami na środki higieniczne dla placówki opiekuńczo-wychowawczej ,,Maluch,, we Włocławku. To tam nauczyłam się co znaczy życie dziecka samotnego... tam płakałam i się śmiałam... to dla mnie chyba najważniejsze miejsce na ziemi i zrobię dla tych maluchów wiele... Mam nadzieję, że znajdą się ludzie którzy chętnie wesprą naszą akcję :)
Ale to po nowym roku...
Z nowości? Nie ma w sumie nowości ;) Wszystko po staremu... ;) Zajrzę tutaj jeszcze przed świętami :)
Pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz