środa, 14 grudnia 2011

Przedświatecznie:)

Zacznę od fotki Leona :)



Taki się z niego cwaniak zrobił, że wiecznie się drze i ciężko go do klatki zwołać... Pomyśleć ze jest u mnie od niecałych 2 tygodni xD
Do świat 10 dni... W domu już czysto, pojawiły się ozdobne choineczki a ja świąt jakoś nie czuje... Może w końcu trochę odpocznę... Jakoś ostatnio sama ze sobą nie mogę sobie poradzić... A czemu? Tego nie wiem :(  
Miałabym ochotę sobie na parę latek zniknąć i obudzić się jako np 24 lata pracująca, mająca dziecko, męża i święty spokój! Za dużo jakoś zwala się na głowę a zamiast wziąć się w garść robię sobie wolne i czytam durne książki...  No ale może w poniedziałek troszkę mi się humorek poprawi :) Jadę do domu dziecka! Dzieciaki chyba są dla mnie najlepszym pożeraczem stresu :) A dzięki temu mam teraz zajęcie... zbieranie kasy i latanie po pampersy hehe Jakoś im trzeba święta umilić.
Psa mi ostatnio roznosi, że już nikt na nią siły nie ma :) Mniejsza <kundelek> zrobiła sie okropnie zaborcza i wszystko musi mieć dla siebie, bokserka głupawki dostaje jak nie może wejść na swoje legowisko a ulubioną zabawą jest bieganie po  ogrodzie i brojenie za 10... ostatnio upodobała sobie wywracanie kosza na śmieci, szczekanie na graczki, konewki czy kradnięcie czego się da z garażu, bez różnicy czy to jest nóż, śrubokręt czy piec... tak, tak piec to super zabawka :) Oczywiście sznur do przeciągania czy freesbe to tylko nudne psie zabawki które są dobre na chwile to aportowania... Eh uwielbiam was futrzaki... i pierzaki przepraszam Cie zielony wróblu zapomniałam o Tobie...:D
Czasem w ,,smutne dni,, najlepiej łapie kontakt właśnie z psami czy tym drobiem :) Co ja bym bez was zrobiła???

A na koniec prośba
Pełna miska...
Klikajcie proszę na kostkę! Gdy będzie 100% psinka dostanie pare kg karmy!! Akcja trwa do 19 grudnia więc śpieszmy się!! Psiaków jest dużo! Zaczynamy od tego który ma najwięcej %!! Można klikać raz dziennie i oczywiście przesyłać akcję dalej... Dla nas to tylko jedno kliknięcie... sekunda... dla nich to pełna miska przez parę dni, zimowych, samotnych dni! Nie bądźmy obojętni!!
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. A jak bedziesz miala te 24 lata, to bedziesz miala ochote cofnac sie do obecnych 17 ;) O swiety spokoj trudno w kazdym wieku, tylko problemy sa inne ;)
    No no... wesolo masz z tymi swoimi zwierzakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kliknę zaraz na ta kostkę. Leonek fajny ;-)
    fajnie, że humor Ci się poprawi w pn ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na new;*

    OdpowiedzUsuń