niedziela, 18 grudnia 2011

Juuupiiii .... :)

Wiecie co?? Ja to na prawdę nie sądziłam, że jestem aż tak głupia!! Od piątku smęciłam, że muszę książkę przeczytać! Humorek miałam do kitu, teraz siadam, czytam i sobie przypomniałam, że miałam koleżance wysłać zdjęcia <przy okazji kolejna wymówka żeby jeszcze chwilkę nie czytać;)> jak już zdjęcia wysłałam napisałam do koleżanki z pytaniem czy już przeczytała książkę i co było w odpowiedzi ,,na jutro nie ma książki, poprzedniej nie skończyliśmy,, ... NO BRAWO KASIU!! Normalnie nie ma to jak perfekcyjne psucie sobie humoru na weekend :D Mojej głupoty nikt nie pobije...
Jutro jednak do domu dziecka idę:) od 14.30 do 18 jestem potrzebna...
Z nowości Leona ... skubaniutki nauczył się dawać buziaki xD uwielbiam skubańca!! Wystarczy powiedzieć ,,Leon daj dziubulka,, i Leo cmoka bo ustach jak się patrzy :) hehe A nie daj Boże go odsunać bo staje na palcach i się drze ^^ Mam filmik ale nie wstawię <zły profil mam^^>... Chłopak oczywiście zazdrosny i mini Leośka ;)
Z nowości Saby: nadal chudnie!! Trzeba odrobaczyć jeszcze raz... chora chyba nie jest bo fiu bździu nada w główce jest i ADHD nie ustępuje...
Z nowości Majacza super kundlacza: nadal psina jest wredna i wszystko Sabie zabiera <łącznie z legowiskiem>....

A ja wczoraj się leniłam :) I zamartwiałam jak ja też ta paskudną książkę przeczytam?? Dlaczego w szkole nie można sobie wybrać lektur?? Potem wpadł chłopak i dalej się leniłam a on oglądał jakiś film ;) A dziś zachciało nam się sałatki owocowej i teraz mam jakiś taki język drętwy od kiwi :D bleee
Ma ktoś może pomysł jak nauczyć faceta obchodzić się z cebulą? Normalnie kabaret :) Mało się nie pociął godzinę obierając a potem po 3 ruchach noża wyszedł zapłakany do łazienki :) No kocham Cię skarbeńku :* Jesteś niemal idealny... gdyby mniej upartości w tobie było i umiejętność obchodzenia się z cebulą był byś idealny hehe ;)

Idę nie czytać książki.... ;)

Pozdrawiam i wracam we wtorek!!! :)

2 komentarze:

  1. A co to za ksiazka, ze tak sie do niej zabierasz? :)
    Faceta do cebuli mozna przekonac tylko pochwalami najwyzszego lotu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zwykła szkolna lektura... nic ciekawego i godnego uwagi...

    OdpowiedzUsuń