poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Poniosło mnie...

Znów nuda zwyciężyła i powstało to


Miały być spodnie w rozmiarze 86 no ale ni w ząb nie szło mi doszywanie tunela na gumkę i lamówek na dole... może dlatego, że użyłam dwóch różnych tkanin bo powstały z piżamy ;P??
Dlatego też tunel na gumkę zrobiłam z przedłużonego materiału a nogawki po prostu dwa razy podwinęłam i wyszły spodenki, tudzież rybaczki zamiast spodni ;P
Jedynie dzieć

Niezadowolony bo zaduże na lalki :D Za to jak 5 lat ma tak dupsko wcisnęła ;) Tylko czegoś tam brakuje... są nudne...

Jutro M. jedzie przed pracą zapisać mnie na egzamin praktyczny na prawo jazdy... Oj będzie się działo! :)
Dzisiaj mieliśmy jechać na wakacje... szkoda, że nie wypaliło ale w sumie dobrze, bo M. zmieni sobie autko a i ja szybciej wyrobie się z prawem jazdy i spokojnie zajmiemy się przeprowadzką...
Z jednej strony nie mogę się doczekać... a z drugiej jestem pełna obaw i co noc rozmyślam do 3 nad ranem... Jak to będzie? Czy na pewno chce? Ale zawsze panikuje, więc dobrze być musi :)

Pozdrawiam i uciekam bo złapałam  zasięg jedynie na dworze ... komary mnie zjedzą! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz