poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Potrzebuję pomocy!

Bratowa mojego M. poprosiła mnie o portret dzieciaków. Mialo to być przerysowane to zdjęcie

(kiepska jakość bo zdjęcie jest wywołane i w ramce;))

No i wstępnie mam to



Jakość również nie bardzo, bo zrobione aparatem, nie chce mi się bawić w skanowanie formatu A3, bo nie mam tak dużego skanera ;P

Oczywiście jest to tylko próba tego co ma wyjść ale potrzebuje pomocy! Sama moge patrzeć 4 dni i nic więcej nie znajdę, potrzebne mi zdanie kogoś innego.


 Podobne czy nie?


6 komentarzy:

  1. .................................................................WWWOOOWWW!!!!!!!!!.................
    Kasia - masz naprawde wielki talent!!! Dzieciaki sa BARDZO podobne!!! sliczny portret!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff :)
      Dzieki za opinie!
      Zawsze boje się, że tylko wydaje mi się podobne ;P;)

      Usuń
  2. bardzo ładnie wyszło ! Rysujesz na zamówienie ? ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Teoretycznie nie :) Praktycznie można się ze mna dogadać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i podobne. Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba i widać spore podobieństwo. Z mojego własnego doświadczenia wiem, że rysowanie dzieci jest strasznie trudne bo łatwo jest je postarzeć ... a Tobie się to nie przydarzyło tutaj. Jedyne do czego bym się delikatnie przyczepił to włosy - które również są trudne, więc i tak uważam że Ci ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń