środa, 1 stycznia 2014

Podsumowanie :)

Chyba już czas na podsumowanie roku 2013!

STYCZEŃ

Piękna zima była! Słoneczko, śnieg u mrozek :D Pisałam też próbną maturę i byłam na studniówce :)

LUTY
Zmieniłam plany ,,studiowe,,;P Pedagogika poszła w zapomnienie a kierunki ścisłe wysunęły się na prowadzenie;) Tylko jeszcze zupełnie nie wyobrażałam sobie jak to wygląda z tej ,,właściwej,, strony;P

MARZEC


Było świątecznie ale i zimowo ;P 
KWIECIEŃ
Poznałam Zosieńkę! Oj jak ja bym chciała nadal być jej nianą... było cudownie! 
MAJ
Maturrrra :D I co tu więcej dodawać ;P?
CZERWIEC
Zapisałam się na kurs prawa jazdy ;) I miałam operację... jestem teraz wyjątkowa! Bez języczka w gardle :D

LIPIEC
Dostałam się na studia! Finanse i Rachunkowość! Wtedy jeszcze myślałam, że to lubię ;P pff Zdałam też testy na prawo jazdy!

SIERPIEŃ

Wybrałam mieszkanie!
Odwiedziłam rodzinkę!

Po raz pierwszy odwiedziłam rodzeństwo Marcina i poznałam resztę jego rodzinki ;)

WRZESIEŃ
Uff czas pakowania i zbierania manatków na ,,nowe życie,, ;) 30 września wyprowadziłam się z domu :)

PAŹDZIERNIK
Czas adaptacji i rozgoszczenia się na własnych śmieciach :) Z jednej strony było fajnie, wszystko nowe, dużo zwiedzania, nowych znajomości... z drugiej byłam troche zagubiona w kupowaniu kuchennych przyborów, w organizacji dnia i życiu ,,dla siebie...,,

LISTOPAD

Zostałam honorowym dawcą krwi!
Przeszłam też precyzyjne załamanie i dopiero teraz staje na nogi... oby to się nigdy nie powtórzło...

GRUDZIEŃ
Przyszedł czas pożegnania Babci Marcina, ciężko było ale to wydarzenie doskonale zblizyło mnie do jego rodziny. Teraz czuje się u nich jak u siebie w domu, czuje, że mnie lubią i z wzajemnością!

Rok ogolnie muszę uznać za trudny i na 100 % chcę aby 2014 był lepszy i spokojniejszy, bo jednak zbyt dużo się działo i zmieniało... Nadszedł czas na dojrzałość i wzięcie spraw we własne ręce! I chyba coraz mniej tęsknię za czasami liceum, wtedy kiedy jeszcze byłam ,,dzieckiem,, które tylko myśli, że jest dorosłe a tak naprawde nie potrafi sobie samodzielnie poradzić w każdej kwestii ;P Teraz czuję się dorosła i odpowiedzialna za swoje życie!

Oby 2014 był dla nas Wszystkich dużo lepszy, szczęśliwy i spokojniejszy!!!





2 komentarze: