poniedziałek, 20 stycznia 2014

ufff

Trudny okres dla mnie nastał ;P Czas pierwszej w życiu sesji... Oj łatwo nie jest chodź się jeszcze nie zaczęła ;) Sesja na UMK trwa od 3 do 16 lutego a dla mnie trwa od jutra do 10 lutego w sumie codziennie ;P.... Część już umiem, część powierzam szczęściu;P ale chyba najwięcej muszę jeszcze przyswoić ;P

Oby jakoś to było!!

Na szczęście był u mnie troszke M.

Zawzięcie gotował całkiem przyziemne obiadki robiąc przy tym nieziemski bałagan :D Szkoda, że nie może być u mnie codziennie ... Styczeń miał mieć zupełnie wolny a ma praktyki i zamiast u mnie siedzi z dzieciakami a ja bym się z nim chętnie zamieniła ;D

Trzymajcie kciuki! A ja biegnę wyjać pranie, zjeść obiad i uczyć się... czego to dzisiaj? Rachunkowości ;P brr ^^
Czytam Was na bieżąco, nie mam tylko czasu na pisanie ;) Zresztą kto by chciał czytać o tym, czego aktualnie się uczę?? No właśnie, ja tez nie ;P

Pozdrawiam!

4 komentarze: