czwartek, 31 stycznia 2013

No i po...

O 8 dostałam arkusz maturalny, po zerknięciu na tematy wypracowań miałam mały problem, żeby przepisać poprawnie pesel z dowodu na arkusz :D Co to było ??? No ale jakoś poszło...

Po szkole byłam u M. I odebrałam zdjęcia ;)




Reszta jutro? No może :D Zobaczę jak z czasem ;) Ostatnio go brak...
Pozdrawiam
Ps. Z ostatniej chwili rozmowa z 3-letnią Oliwią
Ja: Olcia a jak ty masz na imię ?
O: Nie powiem !
(mój tata rozmawia przez telefon z bratem, użył imienia Zbysiu;P)
Ja: No proszę cie powiedz mi jak masz na imie ;)
O: No Zbysiu !

Druga ;)
O: Ona musi być wygonionana! (mówiąc o psie)
Ja: Co musi być? Chodziło Ci o to że trzeba ją wygonić?
O: Noo! Ona musi być wygoniogana ! Bo ona zadużo tu hałczy (czyt. szczeka)!
Jest i Zbysiowy dziobek :D

9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Ślicznie wyszłaś i te pomarańczowe szpileczki - BOMBA!
    A podwiązka na szczęście obowiązkowo musi być również podczas egzaminów maturalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Nie wiedziałam :) Myślałam, że tylko na studniówkę ;)
      A szpileczki chwali każdy niestety trochę już przeszły, za bardzo skakałam :D

      Usuń
  2. Bombowo:) Masz może fotki fryzury? Czekam na resztę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam ale muszę oszczędzać transfer (mam ograniczony) bo muszę przygotować prezentację ;) Ale obiecuje dodać!

      Usuń
  3. Fajny ten Zbysiu ;)
    A Ty wygladalas na Studniowce naprawde bardzo ladnie :) A szpileczki - cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, co za laska! Chcę więcej zdjęć!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :D Stopniowo bo mam transfer ograniczony ;)

      Usuń
  5. Zdjęcia są śliczne, ale to ostatnie wymiata:)
    Zapraszam na konkurs, jeśli oczywiście masz ochotę.
    Życzę udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za informację! Skusiłam się!

    OdpowiedzUsuń