poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zima, zima, zima...

... pada, pada śnieg! I przestać nie chce ;(




I tak od wczoraj ! Na szczęście zbyt zimno nie jest więc chyba powoli topnieje :)
Ja już niemal zdrowa :) Za to duży piesek śniegu nie lubi i nawet sobie pobrykać nie może...



Chodzi tylko i się krzywi ;P Można by uznać, że jaka pańcia taki pies ;)
A małej psince tak wszystko jedno czy śnieg pada czy nie, w łóżeczku zawsze jest sucho ;P

A to znalazłam wczoraj !
Moja sukienka komunijna! Kiedy to było! A ona jak nowa :) Córeczka znajomej wystąpi w niej jako księżniczka... 


Pozdrawiam zimowo !



9 komentarzy:

  1. Zima! Zima ! Śnieg ; D cudowne chwile !

    OdpowiedzUsuń
  2. sniegu zazdroscimy, sukienke piekna mialas:)
    Pozdraiwam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chcecie śnieg?
      Jak tak to lecę pakować i wysyłam biały puch do Majki ! :D

      Usuń
  3. A ja lubię śnieg, ale pod warunkiem, że jestem w domu z kubkiem ciepłej herbaty a śnieg jest za oknem ;)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zimę tylko pod takim warunkiem jak ty ;) A że niestety muszę codziennie rano po 6 iść na autobus do szkoły to już sama wiesz... ;P

      Usuń
  4. Po minie pieskie widac, ze nie lubi zimy :)
    ja tam lubie snieg, choc przyznaje, ze w tym roku jest mi zdecydowanie nie na reke, bo bardzo czekam na wiosne i ciag dalszy budowy naszego domu :)

    OdpowiedzUsuń