czwartek, 4 kwietnia 2013

A miała być przerwa...

Miałam zniknąć na trochę? Żeby nie smęcić i nie zanudzać? Tak mówiłam?
No i jak zawsze a gadaniu się skończyło a babskie hormon, tęsknota i uzależnienie od waszego życia i komentarzy zrobiło swoje!
U nas nieco lepiej, ale chyba czas ginekologicznych problemów będzie nowym rozdziałem mojego życia... tego mi tu jeszcze brakowało... no nic czekamy :)
A pogodowo? Zima... sypie i mrozi ale wiosna idzie moi drodzy, zapowiadali! Słyszałam!

Ja za to nie śpię od tygodnia, nie jem mniej więcej tyle samo ;P Za to płakać i smęcić potrafię! A bo co!
A dziś w szkole tak źle się czułam, że po 11 M. zgarnął mnie do domu ;) Się mi trafiło ;) Obiad zrobi, rozweseli, zabierze kawał w las;) Nie pamiętam nawet jak to było bez niego te 3,5 roku temu i wcale nie chce pamiętać :) I chyba nie będzie mi już to dane ;P

Jeszcze tylko jutro i będziemy mogli odpocząć od tego tygodnia pełnego wrażeń a i może nawet się wyśpię :)
Jutro nuda totalna w szkole... ostatnie dwa tygodnie a ja mam wszystko zaliczone tak jak chciałam więc chodzę dla obecności, ale jutro mam nadzieję wytrwam bez wychodzenia z lekcji i zwolnienia ;P

Jak u Was z pogodą?? Idzie gdzieś ta wiosna?? Ze wschodu? Zachodu? Może południa! ??? Byle do centrum! :D Jakbyście ją widzieli to dajcie namiary ;)

Dużo słonka dla Was... I dziękuję, że jesteście :)

8 komentarzy:

  1. Niestety wiosny brak i jakichkolwiek jej oznak też :( A blogowanie uzależnia i to bardzo, więc wcale się nie dziwię, że nie robisz sobie przerwy. Szybkiego rozwiązania problemów!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oby się szybko rozwiązały :)
      Może z nadejściem wiosny?? Podobno zapowiadali!

      Usuń
  2. Tez jestem uzalezniona i wcale ci sie nie dziwie, że szybko wróciłaś:). zyczę szybkiego roazwiazania dowcipnych problemów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe trafne nazwanie problemów ;)
      A uzależnienie przyszlo nagle i chyba zostanie!

      Usuń
  3. Na Kujawach wiosny nie widać niestety :( za to od rana śnieg sypie :(
    czekamy w takim razie i za nią i za wiadomościami od Ciebie!
    Pozdrawiamy. Cała Frigusowa Trójka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też z kujaw i u mnie na szczęście bez opadów ale śnieg leży!
      Pozdrowionka!

      Usuń
  4. no ja mam nadzieje, ze wiosna idzie, bo mimo, ze mdlosci ciazowe mi minely, to i tak niedobrze mi na widok tego co sie dzieje za oknem. Szaro, buro i zero slonca. Ilez mozna???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się obawiam, że nie przyjdzie czas na wiosenną odzież a jak już to na jesienną ;P

      Usuń