czwartek, 25 kwietnia 2013

taaaka jestem...

zaganiana :)
Na nic ostatnio nie mam czasu... wychodzę ze szkoły, biegnę na autobus, bięgnę do domu... wrzucam mięsko do namoczenia, wybiegam z psem, wracam z psem wsiadam na rower i gdzieś jadę.. no jak bum cyk cyk codziennie coś! Później wracam, mięsko wstawiam na zupę, ścieram kurze tu, tam ,siam, myję podłogi... no jak kura domowa ;P Do tego muszę ogarnąć ostatnimi czasy trójkę dzieci ...
Dziś na pierwszy ogień szła Zosia

Normalnie uwielbiam ją! 20 kwietnia skończyła rok, nie chodzi za to śmieje się cały dzien ;) Wszyscy ludzie są ,,tata,, opiekunka jest ,,nana,, a wszelkie zwierzątka to po prostu ,,kotek,, i to tak wyraźnie wymawiane, że aż niewiarygodne :) czasem zamiast kotka wyrwie się kutek ale co tam ;)
Później odrabiałam lekcje z Julą, a od 17 byłam z Oliwką (już ją tutaj znacie, z 50 zdjeć dzisiejszych mam ale komu by się chciało oglądać??)...

Czekając na autobus, tak dzis musiałam godzinę czekać! Poszłam do M. i jego mama chyba pierwszy raz tak po prostu ze mna rozmawiała... ona jest potwornie małomówna i zawsze schodzi z drogi... czy jemy obiad czy siedzimu u M. w pokoju jej nie ma... A dziś była! I w końcu nie miałam tego potwornego uczucia, że mnie nie lubi albo jest zła ;P Chodź wiem, że lubi i zła nigdy nie była bo nie miała na co ;P No ale wzstarczyła rozmowa... :)

A co do spraw zdrowotnych problem istnieje a i mój naczyniak na ręku postanowił dać o sobie znać... zrobiły mi się na nim jakieś dwa bąble z wodą, potwornie bolące... i tak od piątku paraduję z plastrem na przedramieniu... ;P Bo inaczej tozrażałam sobie o wszystko... brr alć ;)

Jutro ostatni dzień szkoły... później tylko matury xD

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. nie martw sie, mam tak samo. Ciagle jestesmy w biegu i smiejemy sie z Mezem, ze nasze Dzieciatko zastanawia sie ktoz to mu sie trafil :)
    Koniec szkoly, matury, kiedy to bylo... :) Nawet nie bede glosno mowic kiedy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazuj zdjęcia ! pokazuj !!. Ja się swojej matury z jednej strony doczekac nie mogę ; P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie możesz się doczeka ;P? Ja już bym chciała być po ...

      Usuń
    2. To kiedy dokładnie mam za was kciuki trzymać?:D

      Usuń
    3. między 7 a 23 maja :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj lubie mamusiować ;) Na szczęście rodzina i znajomi o mnie dbają więc mam się kim zajmować hehe ;)

      Usuń