sobota, 6 kwietnia 2013

Bo marzenia mieć trzeba...

Bez marzeń nie byłoby nic ;P
Ja każdy i ja mam swoją listę...
1. mgr Katarzyna U.... i jakaś przyjemna posadka, mile widziane zarobki 2000 +;P

2. mgr Katarzyna K... ;)

3. PEUGEOT 407, cudo!!! Chcę! Muszę! Postaram się! :D No może używany nie tak piękny ale i tak cudowny ;P

4. Małe, własne, ciepłe, rodzinne... 

5. I owoc naszej miłości...


Jest jeszcze sporo marzeń drobnych, które na bieżąco staram się spełniać, więc daruje je Wam :D
O zdrowiu, szczęściu, miłości... nie piszę bo to oczywiste :)
Ciekawe czy uda mi się, któreś z tych marzeń spełnić...


4 komentarze:

  1. Również życzę spełnienia marzeń, tych i wielu więcej ; ). Mnie się marzy cadillac ale jeden ze starszych modeli. O taki :https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWse9lAJ0nlAv79lraSIxgruxfOkEEaX_FuLtybsEJhA3cr7Ih ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. co to by bylo za zycie bez marzen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe marzenia, trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń