środa, 27 marca 2013

Kochani ratunku!

Wiecie co mam problem, banalny a jednak O.o
Mam nadzieję, że wy pomożecie ;P
A więc zmieniam jednak kierunek studiów, chyba dotarło, że pedagogika nie wróży mi świetlanej przyszłości...
Tak więc przeglądam ofertę UMK i...
wpadł mi w oko kierunek ,, finanse i rachunkowość,, ładnie brzmi i tak pierwszy raz zerknęłam na warunki rekrutacji i wyłączyłam twierdząc, że nie zdaję historii, wosu a już na pewno geografii więc nie mam szans..
ALE! ALE! Włączyłam jeszcze raz i widzę to...
Ja już nie wiem czy za długo na to patrzę, czy jakaś ułomna jestem...
Tam wygląda na to, że kategorią pierwszą jest matematyka. geografia, historia lub wos. A przelicznik jest wyższy dla matematyki stąd zapisane jak się wydaje osobno...
Kategorią drugą jest język...
Czy wy też to tak rozumiecie?
Czy może musze mieć matematykę, przedmiot dodatkowy koniecznie (geografia, historia, wos) i język obcy?
W przykładzie jak obliczyć punkty mamy tylko 2 pozycje więc... a może to tylko wzór i nie odzwierciedla tego co trzeba zdać?
Weźcie ratujcie bo już sama nie wiem... stres mnie już dopadł...

12 komentarzy:

  1. Według mnie wystarczy matematyka i język obcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na tym, więc nie doradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra studiowała taki kierunek po liceum, bez matury z geografii, wosu czy historii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mamo! Na prawdę?? Czyli ja też się dostanę :)
      To czekam na garstkę informacji, da się przeżyć, czy trudne?? Jak z pracą ,,po,, ??

      Usuń
    2. Hm, powiem tak.. Zrezygnowała po 1 roku i teraz jest na 2 roku pedagogiki wczesnoszkolnej :P Więc myślę, że jak dla kogo do przeżycia :)

      Usuń
  4. Wos, geografię i historię to ja mam zamiar zdawac do UMK, ale na dziennikarstwo.. I te same przedmioty na dz. są na Uniwersytecie Warszawskim. Wos, kto wie, pewnie się liczy, ale geografii bądź historii na Twój kierunek nie brałabym pod uwagę ; P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosu też nie zdaję, interesuje mnie tylko i wyłącznie matematyka :)
      Rozglądałaś się za pracą po dziennikarstwie?

      Usuń
  5. moim zdaniem matematyka i jezyk obcy. Slowo kluczowe w punkcie 1 to ALBO :) Wiec moim zdaniem wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aha, a pedegogike mozesz kiedys zaczac jako drugi kierunek albo zrobic z niej podyplomowke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też zrobię :) Bo sama pedagogika na dzień dzisiejszy nic dobrego mi chyba nie da... ;(

      Usuń