wtorek, 5 marca 2013

No i chora...

Daruje sobie pogadankę na temat służby zdrowia w naszym kraju... Nie dość, że trzeba od 5 rano sterczeć pod ośrodkiem żeby się zarejestrować (a to i tak dopiero 7 numerek a przyjmują 10 dziennie) to jeszcze lekarka przychodzi 1,5h za późno a głupie babki wciskają się na chama, bo one tu stały i już! No cyrk na kółkach...
W tych chwilach zawsze żałuję, że nie mam dziecka od 0 do 1 roku albo nie jestem w ciąży, ci wchodzą pierwsi choćby się paliło;P No ale może kiedyś z tego skorzystam... albo pożyczę dziecko n wizytę ;)
No nic o 13.30 byłam w ośrodku, tylko pół godziny czekałam na odebranie numerka z recepcji bo nie miał kto podejść albo przezroczysta się stałam, nie wiem... no i już UWAGA o 18.30 wyszłam z gabinetu! Raj nie ? Siedzieć sobie z gorączką w zimnej klitce z jęczącymi starymi dziadkami (nie, nie jestem wredna, udawali jak się dało żeby ich wpuścić, jak wychodzili szli zadowoleni, wyprostowani, i uśmiechnięci...) a i jeszcze po ciemku niemal! Bo pani posprzątała i szła już do domu to zostawiła jakąś lampkę ;/ A zresztą w tym samym kraju mieszkamy więc komu ja tłumaczę??

No i jak to mój ukochany stwierdził ,,konkretna kobita,, ze mnie jest, bo jak chorować to raz a porządnie ! Mam zapalenie oskrzeli i zapalenie zatok ;P Do tego zaropiałe całe gardło ale tu sie chyba lekarka bała dodać anginę więc dopisała przeciwbólowe i wyjazd... faaajny początek wiosny nie ?

Oby was nie dopadło!
Oddaje Wam moje słonko i cieszcie się wiosna! :)

11 komentarzy:

  1. ja mimo, że jestem w ciąży nie mam przywilejów. :) nie chcą mnie przepuszczać w kolejce i ustępować miejsce w autobusie, chamy :P

    zdrowiej zdrowiej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w przychodni na drzwiach jest kartka, że kobiety w ciąży mają pierwszeństwo tak jak małe dzieci i jest to przestrzegany :) wchodzi 2 pacjentów z numerka i pozniej ci ,,uprzywilejowani,,...
      Szkoda, że nie wszędzie przestrzegają ale wam ju ż dużo nie zostało, dacie radę! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no i faktem jest, żeby chorować, to trzeba mieć końskie zdrowie ;)

      Usuń
  3. no to pieknie. Uwazaj na siebie i zdrowiej szybko, bo szkoda wiosny na chorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj strasznie szkoda, a tak czekałam na wiosnę :)

      Usuń
  4. bo żeby chorować w naszym pięknym kraju, to trzeba mieć końskie zdrowie. I cierpliwość. 8)
    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, trzeba mieć sporo siły i cierpliwość, żeby się tam wybrac ;P
      Dziękuję, zdrowie sie przyda :)

      Usuń