czwartek, 21 marca 2013

pierwszy dzień ,,wiosny,,

Wiecie co? Na prawdę mam już dość! Sypie u mnie tak, że świata nie widać... Paskudną zimę mamy tej wiosny... mróz, śnieg, odśnieżanie... Zero słonka i wiosny...
Poszłam dzisiaj do szkoły... wstałam przed 6, przed 7 wyszłam z domu, autobus się spóźnił więc trochę zmarzłam, 7:45 byłam w szkole, i przed 9 z niej wyszłam bo nikogo praktycznie nie było... Poszłam na kawkę do M. i jego mamy i o 10:50 wróciłam do domu...
Napaliłam w piecu, wstawiłam obiad posprzątałam i siedzę... aż się nic nie chce ;/
Tak mamy pięknie, słonecznie! ;( Sypie, że hoho... Wie ktoś gdzie wiosna i kiedy przyjdzie??


A teraz się chwalę!
Całkiem niedawno wygrałam bańki bezogniowe o tutaj u Agi nawet nie wiecie jak się cieszyłam! Tyle razy próbowałam! :):):)
Przyszły w poniedziałek! Serdecznie dziękuję! Wypróbowane i zaakceptowane w pełni :)!


Mam nadzieję, że u Was jest chodź trochę lepiej...
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Mamy podobną wiosnę tego roku i wcale nas to nie cieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej? Kochana, u Nas sypie co chwile. jak uwielbiam zimę, śnieg i te klimaty tak teraz chcę żeby jak najszybciej się skończyła;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy zimy nie lubiłam a już na pewno nie taką ;(

      Usuń
  3. z okazji pierwszego dnia wiosny sypał dzisiaj śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zimy, chociaż aż tak na nią nie narzekam ; P. Ale teraz to jest już szczyt wszystkiego. Jutro już oficjalnie wiosna, a jej ani nie widac ani nie słychac ; (.


    Gratuluję wygranej !! : ) : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S- masz świetny baner ! Sama go zrobiłaś ? odnoszę wrażenie że wszyscy dookoła mają w czymś takim talent a ja mam dwie lewe ręce ; D

      Usuń
    2. Coś ty ja tez mam 2 lewe ręce do tego ;P z 10 razy próbowałam zmienić szablon i zawsze wszystko popsułam ;P Dlatego ściągnęłam zdjęcie z wujka google edytowalam w programie dodałam napis i tyle mojej twórczości :D
      Ale fajnie, że się podoba ;)

      Usuń
  5. gratuluję wygranej :) u nas wiosnę przywitała śnieżyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygrania baniek i życzę miłego użytkowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie w masażu ;) oby w innych wypadkach jak najmniej ;)

      Usuń