sobota, 2 marca 2013

Wiosna!

Ludzie ! Wiosne mamy! :D W końcu!
No a KaSiA ma dodatkowo przeziębienie czy jakąś inną anginę;P Trzęsie mnie niemiłosiernie, zimno i gorąco na zmianę a gardło to tak mnie boli, że ałć... Wyjść raczej nie mogę bo chodź słonko pięknie świeci mamy +1 i dość silny wiatr, że wszystkie przeszyje brr No ale przez okno grzeje i ślicznie słonecznie jest:) Może jak Marcin wróci z uczelni wyrwę go na spacer ;P Chyba, że tak jak w zeszły weekend z obiecanego spaceru będą nici bo sobie ukochany z teściem w karty będzie grał... Rozumiecie to? 4 godziny ponad w karty grać?? O.o Tym razem nie odpuszczę;)
Z racji tego, że ciepło się robi muszę się wybrać po ziemię, przygotować skrzyneczki i zacznę moja plantację papryki ;P Ciekawe co mi z tego wyrośnie;)
A co do małych psiuniów chyba jutro jadą do nowych domków... oj ciężko się będzie rozstać:) Takie małe, kochane rozbójniki....
A w szkole? Nuda!
W czwartek byliśmy w kinie na Syberiadzie polskiej... jak dla mnie nic specjalnego, wynudziłam się i tyle... Ale to może dlatego, że ogólnie nie lubię kina, nie lubię siedzieć i oglądać... zdecydowanie wolę spacer po mieście, po galerii a już w szczególności po sklepach dziecięcych hehe ;) Już się nawet M. nauczył, że  ta część zakupów go nie ominie choćby na uszach stanął;P I chyba sam polubił oglądać małe spodnie, bodziaki i inne dzieciowe duperelki... Nie pominie szantażu, że jak już córkę będzie miał to będzie Joanną! I koniec kropka! Oby mu przeszło ;) A ja się poważnie obawiam czy do czasu ukończenia studiów nie będę miała skompletowanej wyprawki dla trójki dzieci hehe ;P Prędzej się oprę i sobie czegoś nie kupię niż małego bodziaka, skarpetek czy czapeczki O.o Oszalałam ;P No ale ktoś zawsze korzysta ;) A i w domu zawsze mam prezent dla ewentualnego nowego dziecka w rodzinie ;)

No to miłego i słonecznego weekendu! A ja lecę dokończyć obiad i zmyć podłogi! A i niech was wiosenne chorowanie ominie! Buziaczki:*:*

PS. Z racji zmiany pory roku (co widać za oknem) aż nie chce się patrzeć na wystrój mojego blogowego domu! Muszę coś z tym zrobić! Koniecznie!;)

6 komentarzy:

  1. Fajnie że macie wiosnę, u mnie to raz przychodzi i odchodzi więc nie wiem czy w końcu zostanie na dłużej ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurcze zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń