piątek, 29 marca 2013

Zimowo...

Co za pogoda :D Śnieg sypie, bałwany się lepią, dzieci na sankach jeżdżą a co zrobiła dziś KaSiA ?? Zadzwoniła do mamy zapytać czy kupiła już ryby bo namierzyć nie mogła... Nie te święta... ;P No cóż można było si pomylić ;P Nie chce mi się świąt, nie chce mi się nic ;P Stroik jest, no bo musi ale nawet za niego nie zerkam, robię wszystko , o trzeba nie bo mi się chce;P Nigdy nie lubiłam Wielkanocy a co dopiero w tym roku ;P
 no, także tego ;P
Wie ktoś jak wytłumaczyć dziecku, że chodź śnieg to jest wiosna a zamiast mikołaja przyjdzie zajączek??

A co dziś? A dziś rano z mamą pojechałam do M. poszliśmy do biblioteki szukać czegoś ciekawego do bibliografii  no niby coś tam mam ;) Później zrobiliśmy zakupy na szybki obiad i wróciliśmy się lenić a od 14 szykowałam święta i ogarniałam resztę domu... Nie wiem po co, jak rodzinka wróciła większy syf jest niż był :D
A jak u Was świąteczne humorki ?

1 komentarz:

  1. Wielkanoc to najważniejsze święta dla osób wierzących w Zmartwychwstanie Chrystusa :)

    OdpowiedzUsuń