poniedziałek, 25 marca 2013

Odcięta od świata...

Stało się! Mój laptop zaliczył właśnie swój ,,pierwszy raz,, w serwisie na gwarancji... od niedzieli ma to potrwać 21 DNI ROBOCZYCH ja nie wiem jak to przeżyje :D A co najlepsze tuż po oddaniu mojego sprzęcicha w ,,niepowołane ręce,, kupiliśmy antenę wzmacniającą sygnał internetu... i czeka! I ja też czekam! I wy niestety też poczekacie ;( Bo chodź stacjonarny jest to tak jakby go nie było :D Pan w podeszłym wieku ;) Wirusów więcej niż pamięci...

To co u mnie? Weekend baaaaaaardzo pozytywny :) Dla mnie ;)  Bo dla nóg mojego M. i jego cierpliwości to musiało być nie lada wyzwanie! Oblecieliśmy caaaly rynek, caaaałą galerię a że to handlowa niedziela to i pobliskie odzieżówki i dziecięce ;) Mój M. doznał szoku oglądając body w rozmiarze 50 (nie wiedział, że coś tak małego istnieje) uznał, że jak przyjdzie mu zostać ojcem to prędzej zawału dostanie niż coś tak małego na bąbla jeszcze mniejszego założy :D Zobaczymy ;P
Wzbogaciłam się o nowe 2 koszulki i 2 pary spodni :) A co najlepsze w takiej okazji cenowej, że aż szkoda, ze więcej pieniędzy nie zabrałam ! W H&M dwie ekstra koszulki po 19.99 i spodnie Zara za UWAGA! Jedna sztuka 20 zł a druga 15 ;P To się nazywa mieć szczęście! ;) Jakieś ostatnie sztuki się zaplątały i takim sposobem są moje;P
Co by udobruchać lubego fundowałam lody a on żarełko ;) No fajnie było od 8 do 16 chodzić :D

Obiecuję wpadać jak tylko często się da! Boję się wstawiać zdjęcia bo mi aparat zawirusuje :D A później laptopa ;P Ale was odwiedzam! Uzależniłam się ;) I przepraszam za chaos w poście:)
Buziaczki :*:*:*

8 komentarzy:

  1. oj tam, to jak już przestaniesz się obawiać to zrób zdjęcia tych swoich łupów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja! ale Ci się udało z tymi ciuchami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że weekend miałaś pozytywny to najważniejsze :)
    ja uwielbiam tak chodzić po galeriach, mogłabym tak cały dzień ale tylko i wyłącznie przy kasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wystarczy samo chodzenie, jakaś drobna bluzeczka, lody albo kawka :) więcej mi nie trzeba a cały dzień mogę chodzić :D

      Usuń
  4. Kroniki Mężatki27 marca 2013 08:52

    Kasiu mogę prosić do Ciebie e-maila?

    OdpowiedzUsuń